top of page

איש הפייסבוק


אני איש הפייסבוק, אני איש יקר, איש שאותו אוהבים

אני איש הפייסבוק, תמיד מעניין, אוהב לעשות שינויים.

יש לי המון חברים, ביניהם אנשים,

שלהם ממני אכפת

יש לי חיוך נהדר, גזרה נפלאה,

התמונות מוכיחות לא מעט

יש לי כלב אהוב, אותו מהאף אני ממש אוהב לצלם

יש לי חיים נפלאים, מלאים, מגוונים, אין רגע אחד משעמם.

וגם תמיד בתמונות, ארוחות יקרות, מסעדות שמראות את הארנק

וכמעט כל לילה יוצא למועדון, מבלה, מפזז, לא מעט.

אני מצליח בחיים, וגם יש לי הכל, ורצוי להראות אם אפשר

את הדירה היפה, החברה המושלמת, את הסטאטוס וגם השכר

ופוסטים יפים של יערות הכרמל, והשקט שיש לפעמים

והעולם הנפלא, מחוסר הריבים, ופרחים עם מלא פילטרים

גם עבודה חדשה אם אפשר לפרט

ודירה, ותואר שסיימתי בקלילות

וגם אוסף תקליטים אם אפשר לכמת

וחיים בלי רגעי ריקנות.

אני איש הפייסבוק. וזהו אני,

אפרוס לכם כאן את חיי בקביעות

אני איש הפייסבוק, מושלם באדם,

אני לא קיים במציאות.

פוסטים נוספים שאולי יעניינו אותך
פוסטים אחרונים
bottom of page